Millainen asiakas, sellainen mainos

Teknoluokan tuotesuunnitteluprojekti huipentui mainostyöpajaan, jota johti Miikka Blomster Oulun ammattikorkeakoululta. Mietimme tuotteen kohderyhmää, sekä sen markkinointiarvoa. Tärkein huomio kiinnittyi kuitenkin asiakkaaseen: Minkä ikäinen olisi tyypillinen asiakas? Onko hän tyttö vai poika? Paljonko hänellä on rahaa? Näillä avuilla oppilaat suunnittelivat videomainoksen kuvakäsikirjoituksen ja kuvasivat sen pohjalta muutamia mainoksia. Tässä niistä muutama:

Advertisements

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s